روش های کاشت ریش و سبیل
نوشته شده توسط : رعنا

همانطور که گفته شد مشابه سایر انواع خدمات ترمیم مو، پیوند مو به صورت از ناحیه سر بیمار گرفته می‌شود. مویی که در ناحیه سر رشد می کند، همواره دارای ساختار مشابه و فرآیند رشد عادی مشابه موهای ریش و سبیل است و به این ترتیب  یک متخصص کاشت مو خوب می‌تواند از این مو برای کاشت ریش و سبیل طبیعی نیز استفاده کنند.

هنگامی که بیمار به ظاهر مورد نظر خود با کاشت مو رسید، این نتایج می‌تواند دائمی باشد اما مشابه سایر موهای طبیعی بدن، نیازمند مراقبت هم هست. به منظور اطمینان از ایجاد ظاهر کاملاً طبیعی پس از کاشت موی صورت، پیوند های مو به صورت تکی و دو تایی بر روی صورت انجام می‌شود و نتیجه این ترمیم مشابه حالت عادی رشد موهای ریش و سبیل است.

متخصصان همچنین به دقت محل کاشت پیوندها را کنترل می‌کنند تا به این ترتیب زاویه مناسب برای کاشت مو به منظور شبیه سازی ظاهری طبیعی برای موهای صورت ایجاد شود. به این منظور پیوندهای مورد نیاز به صورت میکروسکوپی گرفته و کاشته می شوند و به این ترتیب ریسک باقی ماندن جراحت بر روی پوست پس از کاشت ریش و سبیل به حداقل می‌رسد.

کاشت ریش و سبیل همانند کاشت ابرو، مژه و مو روش های گوناگونی دارد. برخی از این روش ها متفاوت تر و جدیدتر می باشند که با توجه به رشد و پیشرفت علم و دستیابی به روش های جدید به سمتی رفته اند که یا نحوه عمل راحت تر شود و یا اثرات مخرب احتمالی حین عمل مانند استفاده از داروهای بیهوشی کمتر شود و یا پس از انجام عمل ، مراقبت ها و عوارض کمتری ایجاد شود.

تفاوت روش ها معمولا به صورت کلی و بنیادی نیست و نحوه کلی عملکرد در کاشت ریش و سبیل مشابه است. همانطور که ذکر شد معمولا فولیکول های مو از ناحیه ای از بدن برداشت شده و به روی صورت با یک روش و قاعده و نظم معین پیوند داده می شود تا موهای صورت حالت طبیعی خود را داشته باشند.

از جمله تفاوت هایی که در عمل های جراحی و کاشت ریش وجود دارد می توان به این اشاره کرد که ناحیه ای که مو از آن برداشت می شود می تواند متفاوت باشد یا شکل برداشت مو تفاوت هایی داشته باشد، یعنی به طور مثال موها به صورت تکی برداشت شود یا یک نوار از موهای سر یا ناحیه دیگر جدا شود.

همچنین می توان به این نکته نیز اشاره کرد که معمولا روش های جدید مبتنی بر آنالیز و آزمایشاتی است که قبل از انجام عمل از فرد گرفته می شود تا با بهترین تحلیل توسط متخصص امر جراحی زیبایی، مستعدترین موها جهت پیوند در ناحیه صورت شناسایی شوند. از جمله روش های کاشت ریش و سبیل می توان به روش های FUT، FUE، SUT، SUE اشاره نمود.

به گفته عمده کارشناسان از بین تمامی روش های کاشت ریش و سبیل بهترین روش استفاده از تکنیک های SUT و FUE می باشد که در حال حاضر به صورت انحصاری در ایران در برخی کلینیک های زیبایی انجام می شود.

کاشت ریش با تکنیک های SUT و FUE بدون جراحی بوده و درد و خونریزی ندارد همچنین پس از انجام کاشت ریش و سبیل با تکنیک فوق دیگر شاهد عوارض جانبی نبوده و دوران نقاهتی را تجربه نخواهید کرد

ریش و سبیل یکی از رکن های زیبایی آقایان می باشد به نوعی که ۹۹% آقایان علاقه دارند که ریش و سبیل پر پشتی داشته باشند زیرا باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شان می شود





:: موضوعات مرتبط: کاشت مو , ,
:: بازدید از این مطلب : 975
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: